Ja Florenz! 4

Florenz

Advertisements

16 thoughts on “Ja Florenz! 4

    • Danke! Das sind so Momente, für die lohnt sich der Zeitaufwand. Ich sah das ja kommen. Der Typ auf dem Rad, die Maid mit Hund. Dass er so gucken würde, das konnte ich nicht wissen. Mir hätte auch die Kombination Radfahrer und Maid mit Hund genügt. Aber so, mit dem Blick, ging’s natürlich auch 😉 Gruß – KUM

  1. I can’t imagine anyone else on the bicycle, or another pairing, that would work as well as, or better than, the elements in this image. Another example of your amazing eye and photographic reflexes Karl.

  2. Was für ein Schwung. Die Fußhupe scheint die Handtasche als beliebtes Accessoire abgelöst zu haben. Das fällt anscheinend auch anderen auf. Die Blicke auf sich gezogen… alles richtig gemacht. Gilt natürlich auch für den, der diese Szene festhalten konnte 😉
    LG kiki

Wer will kann jetzt nach Herzenslust in die Tasten hauen und fragen, loben oder kritisieren. | Feel free to leave a comment about the exposed pictures, photography or life in general. | Se puede dejar un mensaje aqui sobre las fotos, fotografia o la vida en general:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: